van Piraeus naar Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Rene en Jolande Hoornweg - WaarBenJij.nu van Piraeus naar Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Rene en Jolande Hoornweg - WaarBenJij.nu

van Piraeus naar Athene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Jolande

12 Oktober 2015 | Griekenland, Athene

De waarheid is hard. De cruise sit erop. We zijn van Piraeus naar Athene gegaan. Een stuk lopen, daarna de Metro naar ons hotel. We hebben de koffer daar achtergelaten, maar het was pas 11 uur.

We zijn naar Akropolis gegaan. Daar ontmoette we twee jongen die ook op onze cruise waren. We hebben een leuke tijd met elkaar gehad en de Akropolis bekeken, met theater, een tempel van Athene, een museum. Ondertussen hadden we leuke gesprekken. We hebben nog email adressen uitgewisseld,

Daar naar het hotel en vervolgens naar de Plaka. Daar hebben we lekker Souvlaki gegeten en uiteindelijk Waarbenjijnu bij kunnen werken. Wat een zegen om Wifi te hebben. We zijn morgen nog in Athene en woensdag de 14e vliegen we terug naar huis.

• 12 Oktober 2015 - 22:26

Gert En Esther:

Dit is de eerste keer dat ik het verslag krijg! Heb meteen alle verslagen gelezen.... Erg leuk allemaal, wat een bijzondere reis zeg, van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk!
    Fijn vervolg nog van jullie reis en tot ziens
    Groeten Gert en Esther

• 12 Oktober 2015 - 22:38

Frankwin Schuurman:

Zo te lezen hebben jullie een mooie trip achter de rug. Ongetwijfeld hebben jullie een berg foto's om thuis nog even na te genieten van al die mooie momenten.

Een goed vlucht terug.

• 12 Oktober 2015 - 22:55

Gerard:

Nou,nou danzijn een hoop berichten. Goede vlucht as woensdag.

• 13 Oktober 2015 - 12:36

Marilyn :

Lieve mensen wat fijn van jullie te horen. Leuk verslag.
    Wij zijn tot vrijdag hier op onze dushi Curaçao.

Wij wensen jullie een goed vlucht naar huis.
    Liefs en Gods zegen.