Lachen met de Marriage game - Reisverslag uit Pátmos, Griekenland van Rene en Jolande Hoornweg - WaarBenJij.nu Lachen met de Marriage game - Reisverslag uit Pátmos, Griekenland van Rene en Jolande Hoornweg - WaarBenJij.nu

Lachen met de Marriage game

Blijf op de hoogte en volg Rene en Jolande

12 Oktober 2015 | Griekenland, Pátmos

We hadden een leuk diner met een Amerikaanse dame Suzanne. We hebben heel wat lol gehad over allerlei dingen. Ze was iets jonger als wij. Toe zag we dat er die avond een Marriage Game was, en ze 'hitste ons op' om mee te doen. We waren in een gekke bui en dacht, vooruit. En jawel, we deden mee. Een echter van 1 jaar, wij 25 en een echtpaar die 54 jaar getrouwd was.

Er werden ons maffe vragen gesteld over, kledingmaat (BH) als de mannen dat moeste kopen. Alle 3 mis! Daarna over de huwelijksnacht met drie maffe antwoorden, de kookkunst van de vrouwen, en hoe we dachten dat onze vrouw tegen ons aankeek. Het was echt lachen geblazen. We wonnen een fles champagne, maar gaven dit wat omdat morgen de laatste dag is van de cruise.