Patmos in Griekenland - Reisverslag uit Pátmos, Griekenland van Rene en Jolande Hoornweg - WaarBenJij.nu Patmos in Griekenland - Reisverslag uit Pátmos, Griekenland van Rene en Jolande Hoornweg - WaarBenJij.nu

Patmos in Griekenland

Blijf op de hoogte en volg Rene en Jolande

11 Oktober 2015 | Griekenland, Pátmos

We hebben het eiland Patmos bezocht waar Johannes zijn openbaring heeft gehad. We hebben excursie gehad naar de grot, de schatkamer en het klooster was gewijd is aan Johannes. Helaas was de gids niet goed te verstaan en liep ze een beetje snel, zodat we moesten zoeken waar ze was.

In de grot was het de bedoeling dat we in stilte de indruk zonder opsnuiven. Helaas is er geen mens die zijn mond kan houden. Helaas, weg rust.

We mochten geen foto's maken en er is heel wat religieus geneuzel e heel wat commercie.

Het is wat wisselvallig, de zon schijnt, 27 graden, wolken en wat regen.

We werden met Tenders vervoerd, maar de golven waren wild. Dat gold ook voor het begin van de nacht. Toch wel golven van 3,5 meter. Naderhand werd het gelukkig rustiger.